CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 21 November 2010

sepinyaaa ty ?

heyy ,dyana and ross jgan lha cmneh ,kiteorangg still syg kaurangg ,
ala ,sepinyaa ty uh kiteorangg sajesaje jehh .tapi we are still love u lha .
jgn lha touching ,biar kan blogg nehh ,ini ttp akn jadi knngan kite ,
aku hopee kite ta lehh brpisahh ,aten dah tada dahh ,makin kurang team kite ,
mesti aten un brhrap untuk kite bersatu balik ,kaurangg tahu ta mase hari khamis and jmaat uh ,
aku rase seronok sangat ,kite mcm dulu ,tapi kite ta lngkap tanpe aten ,aku hopee kite still engat at aten ,
ATEN ,aku syang kau yunk ,aku sedih sngat dapat tahu kau na pndah ,aku ase na thn jehh kereta ayh kau  mse uh ,ta smpai hati aku na rela kan hati aku na lpaskna kau ,aku rndu kau ,ta lehh tengok dah tengok reaksi kau bile tibetibe kau geram 'eee ,geramnye aku :)'aku syang kau ,aku syang sume dak KABS ,kite dah jnji na studyy group samesame kan .walaupun kite ta brsame tapi hopee kau dapat kcapi kjayaan cm kiteorang .
INSYA-ALLAH :)

0 ulasan:

Catat Ulasan